Moje kampaně

Zde vám ukážu kampaně, které jsem realizoval u jednotlivých klientů. Snažím se, aby kampaň byla originální a kreativní. Vše tvořím tak, aby kampaň dosahovala výsledky. Nesoustředím se jen na spuštění, ale i na pravidelné servisování a sledování výsledků.

Ukázka kampaní

Kampaň pro klienta Oktagon MMA na Tik toku. Tik tok je síť, která se rozvíjí rychle, ale pořád ještě nedosahuje výsledky Meta platforem jako je Facebook a Instagram. 

Toto už je kampaň na FB a IG. Opět je vidět, že je připraveno více kreativ, aby byla větší možnost se dostat ke konverzi


Ukázka kampaně pro klienta Setřizážitek. Zde je vyhledávací síť Google Ads. Je důležité kreativně napsat text reklamy, tak aby zákazník měl potřebu kliknout na reklamu. U kampaní je důležité zvolit dobrý mix. Nesoustředit se jen na jeden kanál. Samozřejmě vyhodnocování kampaní je alfou a omegou úspěchu.

Výše můžete vidět, že nepoužívám jen jednu kreativu. Vždy je dobré vytvořit více kreativ, aby jste poté vybrali tu nejúspěšnější

Důležité je také mít pořádek v jednotlivých kampaních... :-)


Ukázka kampaně pro klienta Setřizážitek. Na sociálních sítích dosahovala skvělý výkon. U této kampaně byl kladen důraz na kreativu a produkt. Poměr cena / výkon byl skvělý. Nárůst objednávek byl citelný.


Kampaň pro klienta lokace.eu. Zde je příklad vtipné reakce na aktuální události a tím získat pozornost zákazníků. Zákazníka vtipně oslovujeme a snažíme se mu vnuknout pocit, že náš produkt potřebuje. 

Předvánoční kampaně, kde jsou zákazníci pod palbou reklam. Vytvořená seriózní reklama a vtipná reklama. Musím uznat, že o reklamu se Santou jsem měl obavu, ale vykazovala super výsledky


Kampaň pro klienta Tramoviny.cz Reklama na FB, kde jsme zvolili kreativu, která je originální a zároveň ukazuje výrobek a jeho výhody. 


Reklama a strategie pro klienta HATTZ.CZ. Mladá firma, která se specializuje na výrobu stylových kloboučků. Zde byla jasná volba strategie. Reklama na instagramu, facebooku a Tik toku. 

PPC reklama na Google ads. Důležitý je kreativní text a také nastavení reklamy a klíčových slov. 


Natočili jsme videa, sepsali kreativní texty a ukázali výrobek a značku světu. Zejména Tik tok byl pro nás jasnou volbou. Nacházela se zde cílová skupina, které jsme chtěli produkt ukázat.